Ad Hit Profits – Dag#45

Hejsan!

Här kommer en snabb uppdatering om Ad Hit Profits. Det var ju mer än en vecka sedan det kom ett inlägg senast!

Återbetalningen är fortsatt sjukt snabb och mina stats ser ut som följer;

Antal aktiva shares; 20Total förtjänst: $1860
Uttag: $342

Återinvesterar just nu i 3 shares om dagen och tar ut $40 om dagen. För ett par dagar sedan hade jag plockat ut det jag investerade från början. Så nu går jag bara plus. 🙂

Banner1

Här hittar ni en superbra guide!
Ta en titt på sidan här, eller skicka ett meddelande till mig på zallae@hotmail.com!

// Salle

About zallae

I'm 29 years old and I live in Sweden.
This entry was posted in Ad Hit Profits, Adclicks, Adprofits, AHP, Extra cash, Extra inkomst, Inkomst, Investering, Investeringsmöjlighet, Möjlighet, Profit clicking, Tjäna pengar. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ad Hit Profits – Dag#45

  1. Henrik says:

    Hejsan!
    Ser att det går bra för dig på AHP. Hur mycket satsade från början?

    Henrik

    • zallae says:

      Tjena!
      Ja det har gått bra ett tag nu. 🙂
      Jag har sammanlagt satsat 270 dollar i olika steg! Tror att jag satte in 135 dollar första gången och sen ytterligare 90+45 dollar.
      // Salle

Leave a comment